Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Member David17/Male/Ireland Group :iconsmyton4tw-fc: Smyton4tw-FC
Greatest Fan Animator
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 308 Deviations 3,382 Comments 25,453 Pageviews
Yeah so, I'm gonna try to art as much as I can. Upload a whole lot more Kujin fan works, and an Animated Commission by the end of the week. Starting Monday I won't have any kind of communication on the internet at all (Unless its something like Weekly Manga/Anime or something I can't miss out on), Until June 20th. Thats almost 2 months, I don't know I will survive. 

But its important If I want to have a future LOL. (I need a high grade in Maths, so I need some intense study for that)

Oh, I never said what I want to Major in :O

Basically, I decided not to take an Art or Animation Course, 1. Because they such in Ireland. 2. Going abroad costs too much and Collage in Ireland is so much cheaper. 3. I can Self-Teach it.

So, I'm going to take an Arts Higher Bachelor Degree Majoring in Computer Science and French. (Japanese outside uni) and I have to take Mathematical Studies for the first year but I get to drop that shit so yay. 

After Uni, I dunno how long after but I want to move to Canada. Start a new life there. (My Parents are okay with the idea since that's were my parents wanted to go)

So in order to achieve this I have to put all the time into my Studies, or else I'd have to do a low level course to make up for my shit marks.....

OH, when I come back, I'll start doing Vlogs ~ More Shit to come Nigguuuhh

Peace!!

deviantID

Kujinn's Profile Picture
Kujinn
David
Artist | Hobbyist | Digital Art
Ireland
I'll return June 20th.
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:icondracoswoordmaster123:
DracoSwoordMaster123 Mar 23, 2014  Student Traditional Artist
Thundared moved to a new profile. Here it is :iconjiji-sam:
Reply
:icontsukubane:
Tsukubane Jan 11, 2014  Student Filmographer
Artist animator you say?
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
mhmmm
Reply
:icontsukubane:
Tsukubane Jan 11, 2014  Student Filmographer
any tips for an aspiring animator that wants teh get better
Reply
:icononlynura:
OnlyNura Jan 8, 2014  Hobbyist
You're new year new start seems to be coming along great...
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
You say this now but I have a lot of stuff going on in the background that is production XD I shit you not my friend
Reply
:icononlynura:
OnlyNura Jan 9, 2014  Hobbyist
Im sure you shit me not ;D
Just like you shitted everyone not for the khr animation . -.
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
My KHR animation is done, but I don't want to upload it because its crappy (I've said this before)

I'm planning and animation project with some people, and I'm also working on Kujin.

I'm actually more active than I ever was for the whole of last year, just because I haven't uploaded anything for the first few days of the year doesn't mean I won't upload jackshit 


Reply
(1 Reply)
:icondracoswoordmaster123:
DracoSwoordMaster123 Jan 6, 2014  Student Traditional Artist
Happy late b-day bro! sorry, I'm late. Hope you had a great one! :)
Reply
:iconspiritwolf82:
SpiritWolf82 Jan 5, 2014  Student General Artist
Happy Birthday :)
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
thanks man XD
Reply
:iconfighter1manga:
Fighter1Manga Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Happy Birthday man 8-)
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks Bro xD
Reply
:iconfinaljinchuuriki:
FinalJinchuuriki Jan 5, 2014  Student Digital Artist

Happy Birthday Mate! :D

Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks bro XD
Reply
:iconbrendanr85:
BrendanR85 Jan 5, 2014  Hobbyist Photographer
:cake: :party: Happy Birthday! :w00t: :llama:
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Jan 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks Man XDD
Reply
:iconwaywardgal:
waywardgal Dec 31, 2013  Student General Artist
Thank you so very much for all the favs on my work. Your support means the world, and I hope you can consider watching :) (Smile)
Reply
:iconbryanmatthewpeck:
thanks for the fav!
Reply
:iconpoch0010:
Poch0010 Aug 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nice job on Tumblr's Aki and Shin ^^
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Aug 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks bro xD
Reply
:iconvmanga:
VMANGA Aug 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol you're the same age as me and yet your artwork looks way cooler. I wanna know what's your expirience with animation. I actually wanna start this year or the next.
Reply
:iconlukehales:
LukeHales Aug 3, 2013  Hobbyist Filmographer
Thanks for the watch :) your work is awesome!
Reply
:iconkujinn:
Kujinn Aug 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
Np and thanks dude :D

Reply
:iconprydzanimation:
Prydzanimation Aug 1, 2013  Professional Filmographer
Your art has taken a big jump. Good job!! Keep it up  I like seeing those fan arts
Reply
Add a Comment: